Prekių pirkimo-pardavimo taisyklės – www.orospektras.lt
Šios prekių pirkimo-pardavimo taisyklės (toliau – Taisyklės) yra privalomas teisinis dokumentas, nustatantis Pirkėjo ir Pardavėjo teises, pareigas bei atsakomybę perkant prekes www.orospektras.lt elektroninėje parduotuvėje.
1. Bendrosios nuostatos
1.1. Šios taisyklės taikomos visiems apsipirkimams www.orospektras.lt el. parduotuvėje.
1.2. Pardavėjas, UAB „Viarmi Energetika“, pasilieka teisę keisti Taisykles. Pirkėjas apie atnaujinimus informuojamas el. parduotuvės puslapyje. Užsakymo pateikimo metu galiojančios Taisyklės laikomos sutarties pagrindu.
1.3. Pirkti gali:
- veiksnūs pilnamečiai fiziniai asmenys;
- nepilnamečiai nuo 14 metų su tėvų ar globėjų sutikimu;
- juridiniai asmenys.
1.4. Sutartis laikoma sudaryta, kai Pirkėjas, suformavęs prekių krepšelį, patvirtina užsakymą, susipažinęs su šiomis taisyklėmis.
2. Privatumo politika
2.1. Pirkėjo asmens duomenys naudojami tik užsakymui vykdyti ir gerinti www.orospektras.lt paslaugų kokybę.
2.2. Pateikdamas užsakymą, Pirkėjas sutinka su asmens duomenų tvarkymu.
2.3. Duomenys tvarkomi vadovaujantis BDAR (Bendruoju duomenų apsaugos reglamentu).
2.4. Pirkėjas gali koreguoti ar reikalauti ištrinti savo asmens duomenis susisiekdamas el. paštu info@orospektras.lt.
3. Pirkėjo teisės ir pareigos
3.1. Pirkėjas turi teisę atsisakyti sutarties per 14 dienų nuo prekės gavimo (jei ji nebuvo sugadinta ar naudota).
3.2. Pirkėjas privalo pateikti teisingą informaciją užsakymo metu ir neatskleisti savo prisijungimo duomenų.
4. Prekių užsakymas, kainos ir atsiskaitymo tvarka
4.1. www.orospektras.lt el. parduotuvė dirba 24/7.
4.2. Prekių kainos nurodomos eurais su PVM.
4.3. Galimi atsiskaitymo būdai:
- Bankiniu pavedimu: atsiskaitoma pagal užsakymo formoje pateiktą informaciją.
- Per PAYSERA: saugus atsiskaitymas, greitesnis užsakymo vykdymas.
- Grynaisiais kurjeriui pristatymo metu.
5. Pristatymas
5.1. Prekės pristatomos Pirkėjo nurodytu adresu per 1–3 darbo dienas (priklauso nuo užsakymo sudėtingumo).
5.2. Kurjerių paslaugomis naudojamasi tik Lietuvoje, išskyrus iš anksto suderintus tarptautinius užsakymus.
Kodėl verta rinktis www.orospektras.lt?
- Platus pasirinkimas: specializuota kokybiškų prekių pasiūla;
- Patikimas aptarnavimas: saugi ir greita užsakymų sistema;
- Konkurencingos kainos: patrauklios sąlygos visiems klientams.
Ieškote kokybės? Pasitikėkite www.orospektras.lt!
6. Prekių Pristatymas
6.1. Pirkėjas, pasirinkęs prekių pristatymo paslaugą, privalo nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
6.1.1. Standartinio pristatymo kaina – 15 EUR. Užsakius prekių už daugiau nei 600 EUR, pristatymas NEMOKAMAS. Pristatymas galimas bet kur Lietuvoje, pagal Pirkėjo nurodytą adresą.
6.2. Pirkėjas privalo prekes priimti pats. Jei prekių priimti negali, bet jos pristatytos nurodytu adresu, Pirkėjas negali reikšti pretenzijų dėl pristatymo ne tam subjektui.
6.3. Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas kurjeris.
6.4. Pardavėjas stengiasi pristatyti prekes laikydamasis prekių aprašymuose nurodytų terminų, tačiau jie gali būti preliminarūs. Apie bet kokius vėlavimus Pirkėjas bus informuojamas.
6.5. Esant Pirkėjo poreikiui gauti prekes skubiai, jis turi susisiekti su Pardavėju aptarti papildomas pristatymo sąlygas.
6.6. Tikslios pristatymo valandos nurodyti negalima (nebent tai suderinta atskirai pagal punktą 6.5).
6.7. Prekės, esančios sandėlyje, pristatomos per 1–5 darbo dienas. Pirkėjas apie išsiuntimą informuojamas el. paštu ir SMS.
6.8. Prekių iš užsienio sandėlių pristatymas gali trukti 8–15 darbo dienų.
6.9. Individualiems užsakymams taikomi atskiri pristatymo terminai (ne ilgiau nei 3–4 savaitės).
6.10. Užsakytos prekės pristatomos vienu vežimu. Jei reikia kelių pristatymų, už kiekvieną taikomas papildomas mokestis.
6.11. Pardavėjas neatsako už vėlavimus dėl nuo jo nepriklausančių aplinkybių.
6.12. Prekių priėmimo metu Pirkėjas privalo patikrinti siuntos būklę. Pastebėję pažeidimų, būtina tai pažymėti kurjerio dokumentuose.
6.13. Priėmus siuntą be pastabų, laikoma, kad ji buvo kokybiška.
6.14. Jei siunta yra pažeista, nepilna ar su neatitinkančiomis prekėmis, Pirkėjas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją.
6.15. Pastebėję pakuotės pažeidimus, Pirkėjai turi tai užfiksuoti kurjerio dokumentuose. To neatlikus, Pardavėjas neatsako už pakuotės pažeidimus.
6.16. Dėl pristatymo už Lietuvos ribų prašome susisiekti el. paštu: info@orospektras.lt.
6.17. Pristatant prekes, sveriančias daugiau nei 15 kg, gali būti taikomi papildomi mokesčiai.
6.18. Pristatant į Kuršių Neriją, taikomas papildomas mokestis.
7. Prekių Kokybė ir Garantija
7.1. Prekės savybės aprašytos jų puslapiuose. Elektronikos prekėms taikoma 24 mėn. garantija, nebent nurodyta kitaip.
7.2. Pardavėjas neatsako už vaizdo spalvų ar formų neatitikimus dėl Pirkėjo įrenginio savybių.
7.3. Garantinis laikotarpis nurodomas prekių aprašymuose.
7.4. Jei garantija netaikoma, galioja įstatymų numatyta.
7.5. Garantinis aptarnavimas organizuojamas per Pardavėją. Pirkėjui tereikia užpildyti formą el. paštu: info@orospektras.lt.
7.6. Pirkėjas privalo saugiai supakuoti prekes, siunčiamas garantiniam remontui. Už žalą, kilusią dėl netinkamo pakavimo, Pardavėjas neatsako.
7.7. Garantiniai darbai atliekami per 10–14 darbo dienų, nebent reikalingos dalys užsakomos iš užsienio.
7.8. Jei prekė nekokybiška, ją galima grąžinti arba keisti per 14 kalendorinių dienų.
Prekių grąžinimo ir keitimo taisyklės
- Prekės grąžinimo sąlygos
8.1. Norėdami grąžinti prekę(-es), Pirkėjas turi susisiekti su mumis el. paštu info@orospektras.lt per 14 kalendorinių dienų nuo prekių pristatymo dienos, remiantis Taisyklių 8.1. punktu.
8.2. Grąžinimo procedūros ir sąlygos
8.2.1. Pinigai už grąžintas prekes bus grąžinti per 14 darbo dienų nuo prekių atgavimo į sandėlį.
8.2.2. Grąžinant nekokybiškas prekes, transportavimo išlaidos nebus taikomos. Kokybiškų prekių grąžinimas vykdomas pirkėjo sąskaita. Prekes grąžins užsakytas kurjeris. Jei prekės būklė yra tinkama, iš grąžinamos sumos bus išskaičiuotas 15 EUR vežimo mokestis Lietuvoje.
8.2.3. Užsakant garantinį aptarnavimą, www.orospektras.lt užpildo visus reikalingus dokumentus ir užtikrina sklandų prekių transportavimą. Klientui nereikia papildomai spausdinti ar užklijuoti etikečių.
8.2.4. Kurjeris bus iškviestas kitą darbo dieną po grąžinimo formos gavimo. Klientui reikia paruošti ir supakuoti prekes iki atvykimo.
8.2.5. Pirkėjas turi atsakingai supakuoti prekes grąžinimui. Už žalą, atsiradusią dėl netinkamos pakuotės, www.orospektras.lt atsakomybės neprisiima.
8.3. Grąžinimo reikalavimai
8.3.1. Grąžinama prekė turi būti originalioje, nesugadintoje pakuotėje.
8.3.2. Prekė turi būti nesugadinta ir nepraradusi prekinės išvaizdos (nepažeistos etiketės, nenuplėšta apsauginė plėvelė).
8.3.3. Grąžinant prekę būtina pateikti įsigijimo dokumentą.
8.4. Pardavėjas turi teisę nepriimti prekių, jei nesilaikoma 8.3 punkte išvardytų grąžinimo sąlygų.
8.5. Grąžinus nekokybišką prekę, ją pakeisime tinkama preke arba grąžinsime sumokėtus pinigus.
8.6. Jei prekės grąžinimo priežastis yra nekokybiška prekė, ją pakeisime arba grąžinsime pinigus per 14 darbo dienų.
8.7. Grąžinimo nuolaidos sąlygos: Jei prekei buvo taikoma nuolaida ir vėliau ją grąžinate, iš grąžinamos sumos gali būti išskaičiuota nuolaida.
8.8. Prekės, kurių kokybė netinkama, bus pakeistos arba grąžinti pinigai pagal „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisykles“.
8.9. Garantinio keitimo atveju, pakeista prekė turi likusį garantinį laikotarpį.
8.10. Grąžinimo išimtys: Grąžinimo tvarka netaikoma juridiniams asmenims ir prekių su individualiais pakeitimais grąžinimui.
- Pirkėjo ir pardavėjo atsakomybė
9.1. Pirkėjas atsako už pateiktų asmens duomenų tikslumą ir už bet kokius nuostolius, jei pateikiama neteisinga informacija.
9.2. Pirkėjas atsako už savo veiksmus naudojantis www.orospektras.lt el. parduotuve.
9.3. Pirkėjas atsako už prisijungimo duomenų saugumą.
9.4. Pardavėjas neatsako už nuostolius, jei Pirkėjas nesusipažino su šių taisyklių sąlygomis.
9.5. Pardavėjas nėra atsakingas už nuorodas į kitų įmonių svetaines.
9.6. Atsiradus žalai, kaltoji šalis atlygina tiesioginius nuostolius.
- Rinkodara ir informacija
10.1. Pardavėjas gali inicijuoti įvairias akcijas ir keisti jų sąlygas be atskiro įspėjimo.
10.2. Pardavėjas siunčia visus pranešimus Pirkėjo pateiktais kontaktais.
10.3. Pirkėjas siunčia klausimus ir pranešimus Pardavėjui pagal kontaktų skyrių.
- Baigiamosios nuostatos
11.1. Šios Taisyklės yra sudarytos pagal LR įstatymus.
11.2. Ginčai sprendžiami derybų keliu, nesutarus – LR įstatymų nustatyta tvarka.